Obchod se nachází na adrese Slezská 856/74, Praha 3 - Vinohrady
2 minuty chůze od: Metro A - Jiřího z Poděbrad Tramvaj - Jiřího z Poděbrad, Perunova, Vinohradská vodárna
Prodejna zatím slouží pouze jako výdejna objednávek z eshopu. Na místě je možné platit pouze hotově!
Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
O stavu zásilky a době doručení budete kurýrem předem informováni prostřednictvím emailu a SMS zprávy
Standartní doba dodání do 2 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
Zásilku je možné sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a vyhledat
Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte
Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
Objednané produkty jsou dopraveny na Vámi vybrané výdejní místo sítě PPL Parcelshop
Standardní doba doručení 1 - 2 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni emailem či SMS zprávou
Balík bude v Parcelshopu možné odebrat po dobu 7 dnů
Možnosti platby na dobírku jsou závislé na odběrném místě. Často lze však platit pouze hotově. Doporučujeme sebou mít připravenou hotovost
V případě zásilky bez dobírky do sítě Žabka bude po příjemci požadován PIN, který vám bude doručen emailem a SMS zprávou
Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a stisknout hledat
Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození na místě informujte prodejce a požádejte o potvrzení poškození zásilky. Pro případ velkého poškození, zásilku odmítněte a kontaktujte nás
Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
Standardní dodání 2 - 3 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
Na pobočkách nemusí být příjmány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde
Zásilka vám bude doručena na vybranou pobočku České pošty
O možnosti vyzvednutí zásilky a potřebným heslem budete informování SMS zprávou a emailem
Standardní doba dodání do 2 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
V případě objednání na dobírku lze na většině poboček platit na místě kartou
Při přebírání balíku prosím zkontrolujte zda není obal poškozen či jinak porušen. Pokud zásilka vykazuje vady rozbalte ji jedině za přítomnosti pracovníka na pobočce. V případě většího poškození zásilku odmítněte převzít a ihned nás informujte.
V případě zjištění poškození obsahu zásilky po rozbalení volejte na bezplatnou zákaznickou linku České pošty na čísle 800 104 410. Poškozenou zásilku je možné reklamovat do 3 dnů.
Při vyzvednutí stačí na pobočce na vyvolávacím systému zvolit tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete prioritně vyzváni k přepážce.
Pro vyzvednutí stačí sdělit jméno a kód, který vám bude doručen prostřednictvým SMS či emailu
Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo na poště.
Vyzvednutí na naší pobočce není zpoplatněno. Zatím je u nás možné zaplatit pouze hotově! Doporučujeme platit online kartou.
Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.
Po vytvoření a odeslání objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu, která podporuje bezpečností protokol 3D Secure. Pokud transakce proběhne v pořádku zásilku co nejdříve balíme a odesíláme k vám.
Při zvolení této možnosti budete přesměrování na platení uzel, kde budete mít na výběr z nejvíce využívaných bankovních společností. Po zvolení vaší banky budete automaticky přesměrování do vašeho online bankovnictví, kde budete moci jednoduše provést platbu.
Způsoby doručení (SK)
Zásilka vám bude doručena prostřednictvím současně nejvýhodnějšího přepravce z pohledu vytíženosti pro doručení na Slovensko. Volit se bude z dopravců Remax, Slovenská pošta nebo UPS.
Tato služba je umožněna přepravní společností Zásilkovna, která vás o stavu zásilky bude informovat prostřednictvím emailu. O době doručení budete předem informováni emailem či SMS zprávou zvoleným nejvýhodnějším přepravcem
Standartní doba dodání do 2-4 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte
Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
Standardní dodání 2 - 4 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
Na pobočkách nemusí být příjmány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde
Možnosti platby (SK)
Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo odběrném místě.
Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.
Po vytvoření a odeslání objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu, která podporuje bezpečností protokol 3D Secure. Pokud transakce proběhne v pořádku zásilku co nejdříve zabalíme a odešleme k vám.