Doprava a platby

Způsoby doručení (ČR)

  • Balík si vyzvednete v naší prodejně
  • Obchod se nachází na adrese Slezská 856/74, Praha 3 - Vinohrady
  • 2 minuty chůze od:
    Metro A - Jiřího z Poděbrad
    Tramvaj - Jiřího z Poděbrad, Perunova, Vinohradská vodárna
  • Na místě je možné platit hotově i kartou

  • Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • O stavu zásilky a době doručení budete kurýrem předem informováni prostřednictvím emailu a SMS zprávy
  • Standartní doba dodání do 2 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
  • Zásilku je možné sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a vyhledat
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte
  • Časté dotazy na služby od PPL naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

  • Objednané produkty jsou dopraveny na Vámi vybrané výdejní místo sítě PPL Parcelshop
  • Standardní doba doručení 1 - 2 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni emailem či SMS zprávou
  • Balík bude v Parcelshopu možné odebrat po dobu 7 dnů
  • Možnosti platby na dobírku jsou závislé na odběrném místě. Často lze však platit pouze hotově. Doporučujeme sebou mít připravenou hotovost
  • V případě zásilky bez dobírky do sítě Žabka bude po příjemci požadován PIN, který vám bude doručen emailem a SMS zprávou
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a stisknout hledat
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození na místě informujte prodejce a požádejte o potvrzení poškození zásilky. Pro případ velkého poškození, zásilku odmítněte a kontaktujte nás
  • Časté dotazy na služby od PPL naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

  • Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání 2 - 3 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
  • O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Na pobočkách nemusí být příjmány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
  • Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

  • Zásilka vám bude doručena na vybranou pobočku České pošty
  • O možnosti vyzvednutí zásilky a potřebným heslem budete informování SMS zprávou a emailem
  • Na stránkách www.ceskaposta.cz máte možnost zásilku sledovat
  • Standardní doba dodání do 2 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V případě objednání na dobírku lze na většině poboček platit na místě kartou
  • Při přebírání balíku prosím zkontrolujte zda není obal poškozen či jinak porušen. Pokud zásilka vykazuje vady rozbalte ji jedině za přítomnosti pracovníka na pobočce. V případě většího poškození zásilku odmítněte převzít a ihned nás informujte.
  • V případě zjištění poškození obsahu zásilky po rozbalení volejte na bezplatnou zákaznickou linku České pošty na čísle 800 104 410. Poškozenou zásilku je možné reklamovat do 3 dnů.
  • Více informací o službě se dočtete zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

  • Jedná se o službu České pošty pro zrychlené vydání zásilek
  • Balík je možné vyzvednout na více než 400 specializovaných místech po celé ČR
  • Standardní dodací doba do dvou pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • Zásilku máte možnost sledovat na www.ceskaposta.cz/li>
  • Při vyzvednutí stačí na pobočce na vyvolávacím systému zvolit tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete prioritně vyzváni k přepážce.
  • Pro vyzvednutí stačí sdělit jméno a kód, který vám bude doručen prostřednictvým SMS či emailu
  • Platit je možné hotově i kartou
  • Zásilka bude v balíkovně uložena po dobu 7 dnů
  • Více informací o této službě najdete zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

Možnosti platby (ČR)

  • Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo na poště.

  • Vyzvednutí na naší pobočce je zdarma. Platit je možné hotově i kartou.

  • Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.

  • Po vytvoření a odeslání objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu, která podporuje bezpečností protokol 3D Secure. Pokud transakce proběhne v pořádku zásilku co nejdříve balíme a odesíláme k vám.

  • Při zvolení této možnosti budete přesměrování na platení uzel, kde budete mít na výběr z nejvíce využívaných bankovních společností. Po zvolení vaší banky budete automaticky přesměrování do vašeho online bankovnictví, kde budete moci jednoduše provést platbu.

Způsoby doručení (SK)

  • Zásilka vám bude doručena prostřednictvím současně nejvýhodnějšího přepravce z pohledu vytíženosti pro doručení na Slovensko. Volit se bude z dopravců Remax, Slovenská pošta nebo UPS.
  • Tato služba je umožněna přepravní společností Zásilkovna, která vás o stavu zásilky bude informovat prostřednictvím emailu. O době doručení budete předem informováni emailem či SMS zprávou zvoleným nejvýhodnějším přepravcem
  • Standartní doba dodání do 2-4 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte

  • Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání 2 - 4 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
  • O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Na pobočkách nemusí být příjmány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
  • Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde

Možnosti platby (SK)

  • Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo odběrném místě.

  • Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.

  • Po vytvoření a odeslání objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu, která podporuje bezpečností protokol 3D Secure. Pokud transakce proběhne v pořádku zásilku co nejdříve zabalíme a odešleme k vám.