Doprava a platby
Způsoby doručení (ČR)
Pro doručení do Vánoc objednejte prosím nejpozději 17.12.
- Veškeré zboží se snažíme mít na prodejnách skladem
- Dostupnost zboží si můžete ověřit přes telefon dané prodejny
- Rezervace zboží přes telefon je také možná
- Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
- O stavu zásilky a době doručení budete kurýrem předem informováni prostřednictvím emailu a SMS zprávy
- Standardní doba dodání do 2 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
- V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
- Zásilku je možné sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a vyhledat
- Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte
- Časté dotazy na služby od PPL naleznete zde
- Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
- Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma
- Objednané produkty jsou dopraveny na Vámi vybrané výdejní místo sítě PPL Parcelshop
- Standardní doba doručení 1 - 2 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
- O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni emailem či SMS zprávou
- Balík bude v Parcelshopu možné odebrat po dobu 7 dnů
- Možnosti platby na dobírku jsou závislé na odběrném místě. Často lze však platit pouze hotově. Doporučujeme sebou mít připravenou hotovost
- V případě zásilky bez dobírky do sítě Žabka bude po příjemci požadován PIN, který vám bude doručen emailem a SMS zprávou
- Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a stisknout hledat
- Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození na místě informujte prodejce a požádejte o potvrzení poškození zásilky. Pro případ velkého poškození, zásilku odmítněte a kontaktujte nás
- Časté dotazy na služby od PPL naleznete zde
- Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
- Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma
- Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
- Standardní dodání 2 - 3 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
- V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
- O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
- Na pobočkách nemusí být přijímány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
- Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde
- Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma
Možnosti platby (ČR)
- Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo na poště.
- Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.
Způsoby doručení (SK)
- Zásilka vám bude doručena prostřednictvím současně nejvýhodnějšího přepravce z pohledu vytíženosti pro doručení na Slovensko. Volit se bude z dopravců Remax, Slovenská pošta nebo UPS.
- Tato služba je umožněna přepravní společností Zásilkovna, která vás o stavu zásilky bude informovat prostřednictvím emailu. O době doručení budete předem informováni emailem či SMS zprávou zvoleným nejvýhodnějším přepravcem
- Standardní doba dodání do 2-4 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
- V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
- Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte
- Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
- Standardní dodání 2 - 4 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
- V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
- O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
- Na pobočkách nemusí být příjmány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
- Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde
Možnosti platby (SK)
- Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo odběrném místě.
- Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.