Doprava a platby

Způsoby doručení (ČR)

  • Balík si vyzvednete v naší prodejně
  • Obchod se nachází na adrese Slezská 856/74, Praha 3 - Vinohrady
  • 2 minuty chůze od:
    Metro A - Jiřího z Poděbrad
    Tramvaj - Jiřího z Poděbrad, Perunova, Vinohradská vodárna
  • Na místě je možné platit hotově i kartou

  • Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • O stavu zásilky a době doručení budete kurýrem předem informováni prostřednictvím emailu a SMS zprávy
  • Standartní doba dodání do 2 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
  • Zásilku je možné sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a vyhledat
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte
  • Časté dotazy na služby od PPL naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

  • Objednané produkty jsou dopraveny na Vámi vybrané výdejní místo sítě PPL Parcelshop
  • Standardní doba doručení 1 - 2 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni emailem či SMS zprávou
  • Balík bude v Parcelshopu možné odebrat po dobu 7 dnů
  • Možnosti platby na dobírku jsou závislé na odběrném místě. Často lze však platit pouze hotově. Doporučujeme sebou mít připravenou hotovost
  • V případě zásilky bez dobírky do sítě Žabka bude po příjemci požadován PIN, který vám bude doručen emailem a SMS zprávou
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz pro sledování stačí do pole "Sledování zásilek" zadat číslo zásilky, které vám bylo doručeno na email a stisknout hledat
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození na místě informujte prodejce a požádejte o potvrzení poškození zásilky. Pro případ velkého poškození, zásilku odmítněte a kontaktujte nás
  • Časté dotazy na služby od PPL naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád PPL je přístupný zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

  • Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání 2 - 3 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
  • O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Na pobočkách nemusí být příjmány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
  • Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doprava zdarma

Možnosti platby (ČR)

  • Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo na poště.

  • Vyzvednutí na naší pobočce je zdarma. Platit je možné hotově i kartou.

  • Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.

Způsoby doručení (SK)

  • Zásilka vám bude doručena prostřednictvím současně nejvýhodnějšího přepravce z pohledu vytíženosti pro doručení na Slovensko. Volit se bude z dopravců Remax, Slovenská pošta nebo UPS.
  • Tato služba je umožněna přepravní společností Zásilkovna, která vás o stavu zásilky bude informovat prostřednictvím emailu. O době doručení budete předem informováni emailem či SMS zprávou zvoleným nejvýhodnějším přepravcem
  • Standartní doba dodání do 2-4 pracovních dnů. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V případě objednání na dobírku je možné kurýrovi zaplatit hotově i kartou
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zda není balík poškozený. V případě jakéhokoliv poškození zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. Při větším poškození máte možnost přebrání zásilky odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte

  • Balík s Vámi objednanými produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání 2 - 4 pracovní dny. V závislosti na dostupnosti zboží se může doručovací doba lišit
  • V okamžiku přebrání zásilky dopravcem vám budou na email doručeny informace o zásilce. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online na adrese zde
  • O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou a emailem. Zároveň vám bude zasláno heslo pro výdej.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Na pobočkách nemusí být příjmány platební karty. Proto se prosím před vyzvednutím ujistěte nebo sebou mějte připravenou hotovost.
  • Více informací jak na vyzvednutí zásilky se dočtete zde

Možnosti platby (SK)

  • Nejčastější způsob platby. Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo odběrném místě.

  • Po vytvoření objednávky vám bude zaslán informační email, který bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení platby. Součástí bude i QR kód pro rychlejší načtení údajů do vašeho platebního systému. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet u Fio banky. Po obdržení platby, budete informováni a balík odešleme vámi vybranou přepravní společností.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení